Kerkdiensten: iedere zondag om 10.00 uur en 18.30 uur
Vanaf de kerkdienst van 4 oktober 2021 is het nieuwe reserveringssyteem van start gegaan.
In het kort hieronder de uitleg.

1) iedereen waarvan het mailadres bekent is krijgt een uitnodiging om zich in te schrijven voor één of meer kerkdiensten. We reken er op dat u zich voor zo veel mogelijk kerkdiensten inschrijft.
Het inschrijven gebeurd via een link die u in dezelfde mail ontvangt. Deze link zal ook op deze pagina te vinden zijn.
Met deze inschrijving geeft u ook op met hoeveel personen u wenst te komen.

2) De beheerder ontvangt alle aanmeldingen en zal enkele dagen voor de dienst de leden plannen in de dienst. De voorlopige deadline is vastgelegd de donderdag voor de dienst om 24:00. Dat betekent dat vanaf dat moment u geen wijzigingen meer aan kunt brengen.

3) Iedereen die ingepland is krijgt een mail met daarin de boodschap dat u welkom bent in de genoemde dienst.

4) In deze mail zit ook een mogelijkheid om nog wijzigingen aan te brengen en het aantal personen te wijzigen. Dit kan dus uiterlijk tot donderdags 24:00 uur.

Link voor het inschrijven op de kerkdiensten:

Inschijven voor kerkdiensten